ABD’nin İngilizlere karşı verilen bağımsızlık mücadelesinin temeli 4 Temmuz 1776’da Bağımsızlık Bildirgesine dayanmaktadır.
ABD 1. Dünya savaşından ve Dünya’yı perişan eden Kapitalist sistemin en büyük 1929 ekonomi bunalımından çıkan ve bugün dünyanın en büyük ekonomilerinden biri olmasını sağlayan Nazi ve Japon Faşizminden Avrupa ve Dünyayı Roosvelt’in şahsında bitiren yine ABD’dir.(ABD 1.0).
2.Dünya savaşı sonrası yeni Cemiyeti Akvam düzeninden bugünkü 172 milletin olduğu iki kutuplu yeni Dünya BM ve NATO’yu kuran ABD’dir. Ancak bu dönemde ABD anglo siyonist merkezlerin, kaba güç olarak kullanarak CIA ve MOSSAD eli ile darbeler yaptırarak, Şili, Mısır, Vietnam , Ukrayna gibi ülkeleri askeri müdahale, işgal ve savaşlarla Devletlerin egemenlik haklarını açıktan ihlal etmiş, dünyada milyonlarca insanın acı çekmesine ve ölmesine neden olmuştur. (ABD 2.0).
MAGA (Amerikayı Yeniden Büyük Yap) hareketi ile Trump, anglo siyonist merkezlerin propaganda ve teşviki ile 40000 ABD şirketinin yatırım yaparak Dünya ekonomisini ele geçiren ÇİN’e karşı ABD ekonomisine yatırım yaparak büyütmeye odaklanmıştır, Dış siyasette de Çok Kutuplu Dünya’yı 20 yıldır savunan Putin ile Alaska 2025 de anlaşarak, 3.Dünya savaşını önlemiştir. (ABD 3.0)
Ancak, ABD deki Anglo Siyonist yahudi lobisinin ekibindeki temsilcisi Dışişleri Bakanı Rubio ekibinin etkisi ile Venezuella operasyonundaki -kolay zafer sarhoşluğu- ile Netanyahu’nun Gazze ve İran provakasyonlarına destekler gibi görünmek istedi. Ancak her iki konuda da Avrupa ve Dünya kamuoyunda yükselen tepkiler üzerine geri adım atmak zorunda kaldı. Bu konuda ekibindeki Vance gibi -daha makul ve barış içinde kalkınmayı savunan ekibin- son gelişmeler üzerine insiyatifi almaya başladığı dünya konjonktürü içide, ÇİN’le doğrudan görüşmelere girmesi barış içinde dünyanın geleceği açısından olumlu olmuştur.
Ancak unutmayalım ki hem Trump, hem Putin, halen suikast tehdidi altındadır. Putin’in danışmanı Dugin’in kızı ve bir generali suikastta öldürülmüştür. Trump ekibindeki MAGA’nın önde gelen gençlik lideri suikasta uğrayarak katledilmiştir. Bu tehdit halen vardır ve artarak devam etmektedir.
TÜRK İSTİKLAL SAVAŞI VE MAGA
Türk İstiklal Savaşından sonra , başta Hindistan ve Çin olmak üzere, Avustralya, Zelanda ve Kanada’da bağımsızlıklarını Büyük Britanya İmparatorluğundan bağımsızlıklarını kazanmıştır.
Bu nedenle 19. YY Mustafa Kemal ve Lenin gibi iki Dünya barışı yanlısı liderin oluşturduğu -Emek ve Mazlum Halklar İttifakı- ile Anglo-Siyonist Emperyalizminin Anadolu ve Asya coğrafyasında tarihin en büyük tokadını atmıştır. Bu yüzden her ikisi de hala hedeftedir. Bu nedenle Türk ve Rus Devrimi sayesinde 19. YY Güneşin Batmadığı İmparatorluk, başta Hindistan ve Çin olmak üzere birçok sömürgesini kaybetmiştir.
18. YY’da Sömürgelerinden gelen köleler, paralar ve kıymetli madenlerle ekonomisini çeviren İngiltere, bugün artık sömüremediği ülkelerde böl ve yönet politikaları ile gerginlik ve savaşları teşvik ederek, silah sanayisinden sağladığı fonlarını ve faiz ekonomisini yöneterek ekonomisini çevirmektedir.
MAGA, 21. YY’DA ABD NİN ANGLO SİYONİZME KARŞI İSTİKLAL SAVAŞIDIR
Anglo-siyonist derin merkezler, genelde Dünya’da Makro ve Mikro düzeyde gerginliklerin artmasını, silah ve tüketim sanayinin talep fazlası ile çalışmasını istemektedir.
Öte yandan, ABD’nin, 2. dünya savaşından büyük güç olarak çıkması nedeniyle, anglo-siyonist şirket ve derin merkezler 2025’e kadar (81 yıldır) ABD’yi, hem Rusya, hem de 3. dünya ülke ve iktidarlarına karşı darbe, savaş ve işgaller için kaba güç olarak kullanmıştır.
Ancak günümüzde MAGA hareketi önce ABD diyerek, içte ve dışta Anglo-siyonist lobilere karşı mücadele vermektedir. Bu anlamda, MAGA tabanı, ABD’nin Ukrayna, Venezuela ve İran hamlelerinden rahatsız olmuş ve ABD’de Trump’a karşı kitlesel gösteriler yapılmıştır.
Bu gerginlik ve savaş stratejisinden vazgeçmeyen anglo siyonistler, Irak ve Suriye benzeri müdahalelerle ABD’yi Jandarma gibi kullanarak dünya petrol ve enerji kaynaklarını tamamen sömürü ve denetimleri altına almak için, MAGA hareketine -çeşitli kumpaslar kurmak- istemektedirler.
MAGA tabanı ve Vance ekibi , ABD’nin verilen bu rolü Venezuela ve İran’da tekrar üstlenmesini istememekte, artan petrol fiyatları krizi ve tüm dünyanın İran saldırısına tepkisi Vance ekibini haklı çıkarmıştır. Kanımca ABD yönetiminde ibreler Vance ekibine dönmektedir.
PUTİN’İN ÇOK KUTUPLU DÜNYA BARIŞINA TÜM DÜNYA HALKLARI DESTEK VERMELİDİR
SSCB istihbarat örgütü KGB de yetişmiş, Rusya Federasyonu başkanı Putin, 1989 da Berlin Duvarıyla birlikte yıkılmasından sonra kapitalist sistemin tüm Dünyada oluşturacağı Tek Kutuplu Dünya(TKD) sömürü ve faşizminin (Reset) hedeflerinden haberdar olmuştur. Buna karşı 20 yıl önce Münih Güvenlik Konferansında yaptığı konuşmasında 3. Dünya savaşı tehlikesine dikkat çekmiş, buna karşı Çok Kutuplu Dünya(ÇKD) tezini ortaya atmıştır. O günden buyana, Putin, Anglo-Siyonist merkezlerin hedefindedir.
Rusya’nın zayıf karnı Karadeniz’de Ortadoks ve Slav akrabası olan Ukrayna’da, Palyaço Zelinski’yi medya darbesi ile seçtirmiş, Rusya’ya karşı kiralık katil Azur taburları üzeriden onlarca Rus çocuğunu öldürterek kışkırtarak, savaşa sokmuş silah ve cephane vererek binlerce Ukraynalı ve Rus gencinin ölmesine neden olmuştur. Rusya Asya coğrafyasında, imparatorluk refleksini devam ettirdiği federasyon yapısından bir türlü -ulus devlet vatandaşlık- anlayışına geçememektedir. Buda onun savunduğu -ÇKD BARIŞI- anlayışına kuşkuyla bakılmasına çanak tutmaktadır.
Tüm bunlara rağmen MAGA Hareketini savunucuları, ABD’nin Bağımsızlık Bildirgesinin 250. yılında; Trump’la, ÇKD BARIŞI isteyen Putin’le SONSUZ BARIŞ ANLAŞMASI imzalayarak Dünya Halklarını rahatlatmalı, Dünyanın ekonomik kaynakların -Savaşa ve Silaha değil, Refaha ve Kalkınmaya- harcanmasına katkıda bulunmalılar. Tüm Dünya halkları hepbirlikte -NATO savaş ve darbe örgütünün-dağıtılmasını istemelidir.


