Mersin’de düzenlenen il seçmelerinde önemli bir başarıya imza atan Anamur Gençlik ve Spor Müdürlüğü Güreş Takımı, Ankara’da gerçekleştirilecek Türkiye Güreş Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Anamur tarihinde ilk kez 12 sporcu ile Türkiye Şampiyonası’nda mücadele edecek ekip, ilçe spor tarihinde önemli bir başarıya ulaştı.
İl seçmelerinde mindere çıkan 12 sporcu, sergiledikleri üstün performansla rakiplerini geride bırakarak Türkiye Şampiyonası vizesi aldı. Genç güreşçiler, elde ettikleri derecelerle Anamur’a büyük gurur yaşattı.
Antrenör Kaşten: “İlk Kez Türkiye Şampiyonası’na Katılacağız”
Takımın antrenörü Süleyman Kaşten, Anamur tarihinde ilk kez Ankara’da düzenlenecek Türkiye Güreş Şampiyonası’na katılacak olmanın heyecanını yaşadıklarını belirtti.
Kaşten, sporcuların uzun süredir disiplinli ve planlı bir şekilde çalıştığını ifade ederek, “Çocuklarımız il seçmelerinde önemli bir başarı gösterdi. Ankara’da da en iyi mücadeleyi vererek ilçemizi ve Mersin’imizi başarıyla temsil edeceklerine inanıyoruz.” dedi.
Şampiyona hazırlıklarını yoğun tempoda sürdüren sporcuların hedefi ise Türkiye derecesi elde ederek madalyayla Anamur’a dönmek.
İlçede Büyük Gurur Oluşturdu
Ata sporu güreşte elde edilen bu tarihi başarı, Anamur’da büyük sevinçle karşılandı. Genç sporcuların Türkiye Şampiyonası’nda göstereceği performans merakla beklenirken, eğitim camiası, spor ailesi ve vatandaşlar sporculara başarı dileklerini iletti.
Anamur’u ve Mersin’i Türkiye Şampiyonası’nda temsil edecek genç güreşçilerin, elde edecekleri başarılarla ilçe sporuna yeni bir sayfa açmaları bekleniyor.

