Ana Sayfa Arama Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

YENİŞEHİR YÜRÜYÜŞ YOLU NEDEN YARIM YAPILDI?

Bu haberin fotoğrafı yok

Mersin Müftü deresi yanı yürüyüş yolunun Yenişehir Belediye Başkanı  Abdullah Özyiğit tarafından neden yarım bırakıldığı merak konusu oldu.
Yapılmış ve yarım bırakılmış olan yürüyüş yolunun neden yarım bırakıldığını merak eden vatandaş yürüyüş yolu için tepki dile getirdi. Vatandaşlar yolun uzatılması gerektiği taleplerinin gözden geçirilmesini istedi.
Vatandaş görüntü kirliliği yaratan eski yürüyüş yolunun için bir an önce yeniden yapılmasını ve yürünecek bir hale getirilmesini istiyor.

“AKDENİZ BELEDİYESİ’Nİ 
ÖRNEK ALIN!”

Vatandaşlar, “Yetkililere soruyoruz burada yarım bırakılan yürüyüş yolu neden ilerlemedi? Daha ilerileri dere kenarı yürüyüş yolu değil mi? Bu yapılan çalışmalar Yumuktepe’nin karşısına kadar devam etmeli. Bilmiyorsanız Akdeniz Belediyesi’nin çalışmasını örnek alın. Yürüyüş yolu bu kadar kısa olmamalı. Normal uzunlukta bir yürüyüş yolu yapamadılar. Yürüyüş yolu böyle yarım kalacağına keşke hiç başlamamış olsaydı.” diyerek tepkilerini dile getirdi.

ARZU ÖZER

YORUMLAR

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Van Ticaret ve Sanayi Odası (Van TSO) Yönetim Kurulu Başkanı
Sıradaki Haber VAN TİCARET VE SANAYİ ODASI HEYETİNDEN BAŞKAN SEÇER’E ZİYARET